بندر چند منظوره خمر واقع در 90 کیلومتری غرب بندرعباس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگانی به بهره برداری رسید. مردم استان در شورای اسلامی. به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،…
Read more