فرایند تصویب آیین‌نامه کارگزاران امور بندری و دریایی طی شده است

فرایند تصویب آیین‌نامه کارگزاران امور بندری و دریایی طی شده است

عادل دریس مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه ظرفیت فعلی بنادر کشور بیش از میزان عملیات تخلیه و بارگیری است، گفت: بنادر کشور از نظر ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. تجهیزات استراتژیک.”

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تدوین آیین نامه ماموران بندری و دریایی در راستای توسعه و توسعه است، توضیح داد: تسهیل فضای کسب و کار مورد نظر سازمان بنادر. : مراحل تصویب این آیین نامه در هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی به تصویب رسیده و منتظر تصویب در شورای عالی حمل و نقل است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه اقدامات و اتفاقات خوبی در زمینه زیرساخت های بندری رخ داده است، گفت: در حال حاضر ظرفیت بنادر شمالی و جنوبی کشور بیشتر از بارگیری است. و عملکرد تخلیه بار و این بدان معناست که بنادر ایران بیش از ظرفیت خود دارند. آنها در تخلیه و بارگیری بسیار بالا هستند.

دریس در خصوص تجهیزات راهبردی بنادر کشور گفت: در حوزه تجهیزات استراتژیک، بنادر کشور از ظرفیت خوبی برخوردار هستند اما مهم بهره وری و بهره وری است و این موضوع نباید تنها با سرمایه گذاری در بنادر محقق شود، بلکه باید به این مهم دست یافت. بهره وری از طریق منابع انسانی بسیار مهم است که باید به آن توجه کنیم و در جهت ارتقای کیفیت خدمات در زنجیره تامین گام برداریم.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای ممیزی اجباری سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) از سال آینده، تصریح کرد: این ممیزی اجباری مربوط به کشورهای عضو است و در این راستا طرح هایی با بخش های مرتبط از جمله بخش خصوصی تدوین شده است. به اشتراک گذاشتیم.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: http://news.mrud.ir/news/138739

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49597