پس از 8 ماه معطلی کشتی حامل گندم وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

پس از 8 ماه معطلی کشتی حامل گندم وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی پس از ورود دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه های اجرایی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری میزان (مرکز رسانه های قوه قضائیه)، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی با اقدام به موقع دستگاه قضایی و پیگیری های لازم خبر داد. دستگاه های اجرایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری، تعامل و پیگیری خوب دستگاه های اجرایی، امروز یک کشتی حاوی محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی پهلو گرفته در بندر شهید رجایی بندرعباس.

مجتبی گرهمانی بیان کرد: پس از اطمینان از سلامت این محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی، از مسئولان مربوطه خواسته شده است که سریعا آن را ترخیص و به سراسر کشور ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: علت تاخیر 8 ماهه این کشتی مربوط به کشور نبوده بلکه به دلیل اختلاف مالک و فروشنده خارجی آن بوده است.

قهرمانی در ادامه افزود: با ورود تخصصی دستگاه قضایی به موضوع و پس از پیگیری ها و مذاکرات مستمر و تشکیل پرونده با انجام تشریفات قانونی، این کشتی خارجی امروز در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو گرفت و محموله آن. عملیات تخلیه در حال انجام است. زمانی که در بازار عرضه شود به دست مصرف کنندگان می رسد.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.mizanonline.ir/fa/news/4722840

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49601