مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی:می خواهیم بنادری کارآمد، ایمن و پویا داشته باشیم

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی:می خواهیم بنادری کارآمد، ایمن و پویا داشته باشیم

در همایش ارتقای ایمنی و استانداردسازی عملیات بندری فرصت مهمی برای گفت و گو با کارشناسان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان مسئول ایجاد شد.

در ادامه شما را به خواندن گفتگوی کوتاه خبرنگار سی نیوز با مهندس عادل دریس مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی دعوت می کنیم.

برنامه ها و اقدامات مهم سازمان بندر از نظر ارتقای ایمنی و استانداردسازی عملیات بندری چگونه است؟

با توجه به اهمیت حمل و نقل و زنجیره تامین کالا و جایگاه ویژه ای که بنادر در زنجیره تامین کالا دارند، لازم بود برخی از برنامه هایی که در حال حاضر در حال اجرا یا برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم را با تمامی دست اندرکاران بندر به اشتراک بگذاریم. بخش . در این راستا به دنبال اتفاقات خوبی در سازمان بنادر هستیم که از جمله آن می توان به تدوین مقررات برای شرکت های کارگزاری دریایی و بندری که منجر به توسعه فضای کسب و کار می شود و همچنین در حوزه آموزش لجستیک اقداماتی انجام داد. که با هدف ارتقای آموزش و در واقع کسانی که به عنوان اپراتور در جابجایی کالا در بنادر نقش اصلی را ایفا می کنند، اجازه دهید آنها را در اینجا معرفی کنیم.

ما به دنبال داشتن پورت های کارآمد، ایمن و پویا هستیم که از اهداف اصلی ما هستند.

یکی از مسائلی که به امید خدا در سال آینده با آن مواجه خواهیم شد، حسابرسی اجباری سازمان بنادر و فعالیت های مرتبط با حوزه بندری و دریانوردی است. در این راستا قرار است این موضوع به اطلاع دست اندرکاران این صنعت برسد و خود را آماده کنند تا امیدواریم برای این ممیزی نیز سربلند بیرون بیاییم.

طبیعتا همکاری ها تاکنون خوب بوده است، اما باید با آموزش و همکاری، موفقیت های بیشتری در این زمینه فراهم شود.

انتشار اختصاصی: دریا نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49567