۸۵ درصد از کالاهای متروکه سنواتی از انبارهای بندر بوشهر خارج سازی شد

۸۵ درصد از کالاهای متروکه سنواتی از انبارهای بندر بوشهر خارج سازی شد

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری های مستمر 85 درصد از کالاهای رها شده است. از انبارهای بندر بوشهر خارج شدند.

عبدالسعید عباسی در تشریح این خبر اظهار داشت: این کالاها شامل خودرو، ماشین آلات سنگین، کالاهای عمومی و کالاهای کانتینری است که خروج آنها از بندر باعث آزادسازی مناطق و انبارها شده و در نتیجه امکان ارائه خدمات بهتر و سریعتر به آنها فراهم می شود. مشتریان

وی بیان کرد: با بهبود شرایط بندر بوشهر، تلاش برای خروج کالاهای متروکه و قضایی از بنادر گناوه، کنگان و دیر نیز افزایش یافته و تمامی کالاهای متروکه از بنادر تحت مالکیت این اداره کل خارج می شود. بنادر و دریانوردی در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا جلسات و بازدیدهای متعددی با حضور مراجع محترم قضایی استان و شهرستان ها، مسئولان گمرکات استان و سازمان جمع آوری انجام شده است. و فروش ملک

به گفته عباسی، حاصل تلاش های یاد شده تاکنون خروج 85 درصد کالاهای متروکه صنعتانی از بندر بوشهر و 50 درصد کالاها از بنادر گناوه، کنگان و دیر است.

وی بیان کرد: خالی شدن انبارها و محوطه های بندری از کالاهای متروکه همواره یکی از دغدغه های بنادر بوده است و پیش بینی می شود امسال این دغدغه به طور کامل برطرف شود و زیرساخت های بندری به جای اشغال شدن در خدمت توسعه تجارت دریایی باشد. کالاهای رها شده .

بازنشر مطالب: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/134523

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47621