یک هیات سرمایه گذاری چینی از بندر امیرآباد بازدید کرد

یک هیات سرمایه گذاری چینی از بندر امیرآباد بازدید کرد

هیئت تجاری سرمایه گذاران چینی در سفر به استان مازندران از بزرگترین بندر سواحل دریای خزر بازدید کردند.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ جمعی از فعالان اقتصادی کشور چین با حضور در بندر امیرآباد با محمدعلی موسی پور مدیرکل این بندر دیدار و در خصوص موضوعات مختلف سرمایه گذاری گفتگو کردند.

در این جلسه مدیرکل بنادر و دریانوردی ضمن تشریح امکانات، ظرفیت ها و آخرین دستاوردهای عملیاتی بندر امیرآباد فرصت های سرمایه گذاری برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این بندر را تشریح کرد.

موسی پور افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، روند امور سرمایه گذاری از جذب، جذب، ساخت و بهره برداری برای متقاضیان سرمایه گذاری در بندر امیرآباد تسهیل و تسریع شده است.

وی احداث دپارتمان های آزمایشگاهی، انبار سوله، پایانه مکانیزه غلات، مخازن روغن و روغن خوراکی و محوطه کانتینری را از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری در بندر امیرآباد عنوان کرد.

وی ضمن استقبال از حضور سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری دریا محور در بندر امیرآباد، ابراز امیدواری کرد: این بازدیدها با توجه به ظرفیت های ترانزیتی، ترانشیپ، زیرساختی و لجستیکی بندر امیرآباد، فرصت مناسبی برای رونق سرمایه گذاری و توسعه موتورهای حمل و نقل فراهم کند. در این بندر آورده شده

لازم به ذکر است در پایان این دیدار هیات چینی با همراهی مدیران بندر امیرآباد از ظرفیت ها، اسکله ها و مناطق عملیاتی این بندر بازدید کردند.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/63257

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48786