چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران برگزار می شود

چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران برگزار می شود

چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریا محور برگزار می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از دبیرخانه همایش ملی توسعه سواحل مکران، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ این سازمان با تمرکز بر حاکمیت و تأکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریا محور سازماندهی می کند.

این همایش با همکاری اندیشکده دیپلماسی اقتصادی به نمایندگی از دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و با مشارکت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، شورای راهبردی روابط خارجی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، صندوق توسعه ملی، مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه و مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

همایش ملی توسعه سواحل مکران; با محوریت حکومت داری و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور در اسفند ماه 1300 در بندر راهبردی جاسک و با حضور مقامات عالی کشوری و لشکری ​​برگزار می شود.

این کنفرانس ملی مقالات سیاسی (حداکثر 4000 کلمه) را در ده حوزه موضوعی دریافت و ارزیابی می کند و توسط ISC و پایگاه استنادی سیویلیکا پشتیبانی و نمایه می شود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از مقالات برگزیده با ذکر نام نویسنده، آثار برگزیده مطابق با موضوع مربوطه جهت مشاوره به نهادهای عالی سیاست گذاری و اجرایی کشور ارائه می شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات 10 بهمن ماه 1401 اعلام شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنند.

https://makran.isu.ac.ir/fa/