پیگیری رفع مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه

پیگیری رفع مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: جلسه بررسی مشکلات شرکت های کشتیرانی فعال در بندر گناوه با حضور نمایندگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، کیومرث جوکار در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری جلسه همفکری با حضور شرکت های کشتیرانی فرصت ارزشمندی برای جمع بندی مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آنها بود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در جلسه تخصصی شرکت های کشتیرانی برخی از مشکلات به سرعت برطرف شد و برخی از آنها طی جلسه تلفنی از مسئولان مربوطه در استان پیگیری شد.

جوکار ادامه داد: در رابطه با برخی مشکلات شرکت های کشتیرانی مقرر شد نماینده مدیرکل به همراه اداره بندر و دریانوردی گاناو این موضوع را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: در مجموع با برگزاری نشست تخصصی شرکت های کشتیرانی نتایج مطلوبی برای رفع مسائل و مشکلات آنها حاصل شد و در صورت نیاز در آینده نیز چنین جلساتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه مسئولین ادارات مختلف اداره کل بندر گناوه، نماینده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و کارشناس مسئول مدیریت و بنادر و زیرمجموعه ها، نماینده اداره کل بندر فاوایی اداره کل، نماینده شرکت اپراتور ترمینال و همچنین نمایندگان شرکت های کشتیرانی فعال در بندر گناوه حضور داشتند. آنها داشتند.

بندر گناوه در شمال استان بوشهر یکی از مهم ترین بنادر فعال تجاری استان و کشور است و شغل 80 درصد مردم آن به دریانوردی است.