پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر بندرانزلی

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر بندرانزلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: به منظور بازگشایی و تعریض خیابان شهید بیاندر بندرانزلی 70 درصد از زمین آن خریداری شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از آزادسازی بخشی از خیابان بایندر در راستای مسئولیت های اجتماعی این اداره کل خبر داد. و تعامل شهر و بندر اعلام کرد: اداره کل این طرح به منظور کمک به کاهش ترافیک شهری و تردد کامیون های بندری اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه از نیمه دوم سال 1401 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اراضی که در مسیر تعریض این خیابان بود توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خریداری شده و یا در حال واگذاری است.

یونسی افزود: 70 درصد این زمین ها تا 6 فروردین خریداری شده و 30 درصد مابقی در حال مذاکره و خرید است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان درباره اعتبار این پروژه اظهار کرد: مساحت قطعاتی که باید در اختیار بندر باشد 3500 متر مربع است و پیش بینی می کنیم حدود 170 میلیارد تومان اعتبار داشته باشد. ملزم به خرید این اراضی و اجرای طرح مذکور می باشد.

لازم به ذکر است مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونان فنی و مهندسی و برنامه ریزی و توسعه از پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بیاندر بندرانزلی بازدید کردند.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/131889

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46584