پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه افزایش ظرفیت باراندازهای گراولی بندر امام خمینی(ره)

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه افزایش ظرفیت باراندازهای گراولی بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی تعمیرات اساسی اسکله های سنگریزه و آسفالت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با هدف تقویت تجارت دریایی با اعتباری بالغ بر سه خبر داد. هزار میلیارد ریال

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استانداری خوزستان پیشرفت فیزیکی 30 درصدی پروژه تعمیرات اساسی اسکله های سنگریزه و آسفالت را تایید کرد. منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با هدف تقویت تجارت دریایی با اعتبار. بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

آقایی تصریح کرد: اجرای این پروژه دارای ابعاد فنی است که شامل استفاده از بتن الیافی با الیاف ماکروسنتتیک و همچنین تثبیت بستر با استفاده از خاک و آهک می باشد.

وی زمان اتمام این پروژه را در ابتدای سال 1403 ذکر کرد و گفت: با بهره برداری کامل از پروژه ضمن افزایش ظرفیت باربری سنگریزه و اسکله آسفالت شاهد ارتقای کمی و کیفی عملکرد و بهره وری خواهیم بود. تخلیه و بارگیری کالا در این منطقه ویژه اقتصادی بندری.

آقایی ادامه داد: این پروژه در استفاده حداکثری از فضای موجود در مجتمع بندری امام خمینی (ره) برای رونق تجارت خارجی کشور تاثیر مستقیم دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب برای حمایت از تجارت دریا محور از سیاست های دولت سیزدهم است که در بندر امام خمینی و پروژه های مهم عمرانی و سرمایه گذاری با جدیت در حال پیگیری است. در حال اجرا یا بهره مندی هستند. وکتور رسیده است.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/132038

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46592