نصب دوربین‌های نظارتی در اسکله‌ها و بنادر قشم و بندرعباس

نصب دوربین‌های نظارتی در اسکله‌ها و بنادر قشم و بندرعباس

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان تعمیرات اساسی شناورهای غریق زیر آب و نصب تجهیزات مخابراتی در بنادر این استان را از مهمترین اقدامات حمایتی این معاونت در ایام سفرهای دریایی نوروز 1402 برشمرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فریدون پیشدار در تشریح اقدامات معاونت فنی و نگهداری این اداره کل در حمایت از طرح سفرهای دریایی 1402 اظهار داشت: لزوم حمایت و پشتیبانی خدمات در امر جستجو و نجات دریایی مسافران و گردشگرانی که در ایام نوروز به استان هرمزگان سفر می کنند، تجهیزات دریایی آماده بهره برداری است.

وی افزود: در این راستا تعمیرات اساسی و رانش زیرآبی ناجی 16 و اورهال زیرآبی و رانش شناور نجات RIB در کمترین زمان ممکن انجام شد و این دو قایق در طول مدت در حوزه آبی جزایر قشم و هرمز فعالیت کردند. اجرای پروژه .

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان از دیگر اقدامات این معاونت در اداره تجهیزات مخابراتی، اتصال داده های AIS از بنادر شهید حقانی و زکاری به مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر شهید رجایی است. نصب چهار دوربین مداربسته در اسکله بندر زکاری. و از یک دوربین در بندر پهل و یک دوربین در بندر لافت یاد کرد.

به گزارش پیشدار؛ نصب موقت VHF تحت شبکه در بندر حقانی و انتقال اطلاعات به مرکز جستجو و نجات دریا شهید رجایی نیز از دیگر اقدامات این معاونت در حمایت از طرح ویژه سفرهای نوروزی 1402 است.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/62391

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45780