نخستین نمایشگاه تخصصی سازه رباتیکی کودکان و نوجوانان با محوریت تجهیزات بندری و دریایی در بندر آستارا…

نخستین نمایشگاه تخصصی سازه رباتیکی کودکان و نوجوانان با محوریت تجهیزات بندری و دریایی در بندر آستارا…

با حضور با حضور کودکان و نوجوانان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آستارا نخستین نمایشگاه تخصصی ساخت سازه های دست ساز و رباتیکی با محوریت تجهیزات بندری در مجتمع بندری آستارا برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با همکاری شرکت خدمات بندری و دریایی کاوه بعنوان سرمایه گذار بندر آستارا و اداره بندر و دریانوردی آستارا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک آستارا و آکادمی رباتیک آستارا نمایشگاه تخصصی با محوریت تجهیزات بندری و دریایی (سازه های دستی) در مجتمع بندری آستارا برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، رئیس اداره بندر و دریانوردی آستارا با قدردانی از حضور کودکان و نوجوانان در مجتمع بندری آستارا اظهار داشت: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوعات بندری و دریایی این اردوی علمی  با نمایش انواع سازه های رباتیکی برگزار شد.

رضا نعمتی با بیان اینکه در این نمایشگاه 60 اثر از سازه های دستی کودکان و نوجوانان کانون این شهرستان به نمایش گذاشته شد تصریح کرد: تمامی کاردستی و سازه های رباتیکی این عزیزان با محوریت تجهیزات  بندری و دریایی از ساخته شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی آستارا ادامه داد: در این نمایشگاه موضوعاتی پیرامون روند عملیات تخلیه و بارگیری، فعالیت های بندری و دریایی  توضیحاتی به کودکان و نوجوانان ارائه شد و همچنین به سئوالات این عزیزان نیز پاسخ داده شد تا با ظرفیت ها و فعالیت های مجتمع بندری آستارا بیشترآشنا شوند.

به گفته نعمتی؛ پاسخگویی به سوالات کودکان و نوجوانان و همچنین تشریح ظرفیت ها و فعالیت های بندری آستارا از دیگر بخش های این نمایشگاه بوده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/63788

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50088