مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان: توسعه فعالیت های تجاری و لجستیکی حوزه اقتصاد دریامحور در…

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان: توسعه فعالیت های تجاری و لجستیکی حوزه اقتصاد دریامحور در…

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در سال 1402 حمایت از جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه فعالیت های تجاری و لجستیکی در منطقه خواهد بود. حوزه اقتصاد دریایی در راستای تحقق شعار سال.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، قاسم عسکری نسب با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «کنترل تورم، رشد تولید» از سوی رهبر انقلاب، جذب سرمایه های بخش خصوصی و مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری. در زمینه تجارت. لجستیک دریایی و بندری در کنار تسهیل فرآیندهای امور بازرگانی و کارگزاری بندری، دریانوردی را یکی از اهداف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی در سال جدید برشمرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری و نگرانی معظم له در خصوص خلأ مهم کشور در زمینه سرمایه گذاری و جذب اعتبارات بخش خصوصی طی سال های گذشته، تداوم تلاش ها و تلاش ها برای تحقق شعار سال را ادامه داد. این اداره کل از ابتدای سال جدید به ماموریت اصلی این اداره اشاره و تاکید کرد: تمامی فعالیت های اجرایی و برنامه های عملیاتی این اداره کل با بسیج امکانات و نیروی انسانی برای رونق فعالیت های تجاری، کاهش هزینه ها واردات، صادرات و ترانزیت و از همه مهمتر مشارکت سرمایه بخش خصوصی در تولید لجستیک دریایی، بندری و کشتیرانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ایجاد فضای رقابتی کسب و کار، حمایت از تمامی فعالان اقتصادی و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار دریایی و بندری را از دیگر اهداف این اداره کل طی سال 1402 برشمرد.

بازنشر: سی نیوز

منبع: isna.ir/xdNC35

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45539