قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران راه‌اندازی شد

قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران راه‌اندازی شد

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران در راستای ایجاد سهولت در حمل‌و‌نقل زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره رجا در این باره اظهار کرد: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطارهای رجا، این شرکت علاوه بر قطارهای قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق‌العاده تهران- کرمانشاه و بالعکس را از تاریخ‌ 7 تا 17 شهریور ماه 1402 ایجاد کرده که همه روزه آماده جابه‌جایی مسافران و زائران است.

وی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن‌های 4 ستاره اتوبوسی صبا است، اعلام کرد: مسافران برای رزرو بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا www.raja.ir یا از طریق شماره تلفن شبانه‌روزی 1539، مراجعه حضوری به آژانس‌های فروش و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی با اشاره به قیمت حدود 211 هزار تومانی هر بلیت در این مسیر اضافه کرد: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه 23:59 و برگشت نیز از مبدأ کرمانشاه 15:10 است.

وی تصریح کرد: هم‌و‌طنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به نشانیwww.raja.ir مراجعه کنند.