قرارگاه خاتم: به‌دنبال انتفاع از طرح توسعه فرودگاه امام (ره) نیستیم

قرارگاه خاتم: به‌دنبال انتفاع از طرح توسعه فرودگاه امام (ره) نیستیم

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر این‌که در طرح توسعه فرودگاه امام (ره) به‌دنبال انتفاع نیستیم،‌گفت: این پروژه را در کمترین زمان با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا پروژه را به سرانجام می‌رسانیم.

سردار عباس اکبری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شهر فرودگاهی امام (ره) با بیان این‌که هر چه داریم از امام خمینی (ره) و شهدا داریم، اظهار کرد: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای توسعه نظام جمهوری اسلامی در اختیار داریم.

وی با اشاره به شهدا غزه، افزود: امروز در جایگاهی هستیم که رژیم صهیونیستی به زمین نشسته و در مقابل مقاومت تسلیم شدند. آنها توان مقابله با مسلمانان را ندارند. امروز همه از پیروزی موفقیت‌آمیز مقاومت نه در سطح کشورهای مسلمان بلکه در دنیا خوشحال هستند.

وی بیان کرد: ما به‌عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی، وظیفه داریم برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه باشیم و هر کجا که نیاز باشد حضور داشته باشیم.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)گفت: در جنگ تحمیلی در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودیم و پس از آن نیز در عرصه بازسازی و سازندگی در کشور بوده‌ایم.

اکبری اضافه کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمام توان خود را بنابر تقسیم کار انجام شده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت نظام گذاشته‌ایم. بخش مهندسی و سازندگی پروژه توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) به قرارگاه سپرده شده است.

وی اظهار کرد: در تمامی پروژه‌ها پیشرو بوده‌ایم؛‌از آنجا با انگیزه نه پیمانکاری بلکه انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم. قرارگاه به‌دنبال انتفاع برای مجموعه سپاه پاسداران نیست. انتفاع ما انجام رسالتی برای نظام جمهوری اسلامی است که به دست آید.

وی تاکید کرد: طرح توسعه فرودگاه امام، از جمله پروژه‌هایی است که آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. در این پروژه با تمام توان با روش مشارکتی در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: خیال شما راحت باشد قرارگاه خاتم با تمام توان و قوا انجام وظیفه خواهد کرد و امیدواریم در کمترین زمان با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا پروژه را به سرانجام برسانیم.