قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس عملیاتی شد

قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس عملیاتی شد

قرارداد حمل شناورهای مسافری در مسیر دریایی بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس منعقد شد و از 30 فروردین ماه با محوریت شرکت پایانه های نفتی ایران اجرا می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، در مراسمی با حضور مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت بنادر پاک کرانه جنوب، قرارداد حمل یک کشتی مسافربری برای تردد دریایی در جزیره بوشهر/خارگ منعقد شد. مسیر امضا و عملیاتی شد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم اظهار داشت: یکی از مشکلات تاریخی مردم جزیره شریف بحث تردد دریایی است که در سال های گذشته مردم این جزیره را با مشکل مواجه کرده است.

عباس غریبی افزود: یکی از مصوبات سفر محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در شورای اسلامی ایران به جزیره خارگ در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی، تخصیص دو فروند هواپیمای شناور در مسیر خارگ / بوشهر است. و خارگ/گناوه و همچنین شناور اورژانس دریایی که با پیگیری ها و اقدامات انجام شده برای انتقال شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا شد و از 30 فروردین ماه جاری به بهره برداری می رسد. تمرکز بر مدیریت عملیات عمومی

وی ادامه داد: قرارداد مسیر شناور گناوه به خارگ و بالعکس و شناور اضطراری در مرحله اعلام مناقصه و انتخاب پیمانکار است و امیدواریم تا چند ماه آینده این موارد به بهره برداری رسیده و در اختیار آنها قرار گیرد. مردم جزیره خارگ

مدیریت ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت عملیاتی و فنی علاوه بر وظایف تخصصی، به مسئولیت های اجتماعی نیز توجه ویژه ای دارد و تاکنون اقدامات بسیاری را برای خدمت به محیط زیست انجام داده است.

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95561

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45819