طراحی شبکه نظام مسائل سازمان بنادر دریانوردی

طراحی شبکه نظام مسائل سازمان بنادر دریانوردی

اهم اقدامات برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انجام شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1401 اعلام شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اقدامات قابل توجه و مهم در حوزه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع از جمله تدوین سند برنامه نیروی انسانی، اخذ مجوز نیروهای نخبه، تدوین سند راهبردی پنج ساله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی. مدیریت و پیشبرد 14 برنامه عملیاتی در راستای سند تحول دولت مردمی از زمان دولت سیزدهم تا پایان سال 1401 مورد توجه سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

تدوین سند برنامه منابع انسانی و اخذ مجوز استخدام

تدوین سند طرح نیروی انسانی و اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد «309»، اخذ مجوز استخدام نیروهای نخبه و استعدادهای برتر به تعداد «100» نفر. و همچنین اخذ مجوز اشتغال سالانه 150 نفر با تحصیلات عالی. از جمله اقدامات انجام شده در زمینه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1401 است.

تدوین سند راهبردی پنج ساله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی

تشکیل کارگروه و کمیته قانون تنظیم خانواده و جمعیت جوانان، تدوین سند راهبردی پنج ساله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، هدایت و پیشبرد 14 برنامه عملیاتی در راستای سند تحول دولت مردمی و تهیه گزارش برای وزارت متبوع و سایر اقدامات مهم انجام شده توسط سازمان بنادر و کشتیرانی در مدت مذکور.

کاهش 5 درصدی مانده بدهکاران تجاری سازمان بنادر و دریانوردی

کاهش 5 درصدی موجودی بدهکاران تجاری سازمان بنادر و دریانوردی و افزایش 28 درصدی وصول‌ها، ادامه طرح بایگانی اسناد و ساماندهی اسناد راکد و الکترونیکی کردن اسناد آرشیوی و تهیه و تدوین شبکه سامانه سازمان بنادر. موضوعاتی از جمله اقدامات معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1401 است.

ایجاد چرخه مدیریت بهره وری

بر اساس گزارش سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین تعامل و اجرای اصلاحات مالی و کاهش بندهای حسابرسی، استقرار چرخه مدیریت بهره وری، تکمیل اجرا و آغاز اجرای عملکرد نظام بودجه ریزی مبتنی بر سازمان بنادر و دریانوردی برای سال 1402 به ویژه آغاز طرح مطالعاتی اقتصاد دریامحور در راستای احکام رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت سیزدهم بخش پایانی اقدامات است. معاون برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1401.

بازنشر مطالب: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/134571

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47625