ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بندری گیلان در توسعه روابط تجاری

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بندری گیلان در توسعه روابط تجاری

استاندار گیلان با اشاره به نقش ظرفیت های بندری استان در روابط تجاری و اقتصادی گفت: باید از ظرفیت های بندری و کشتیرانی گیلان برای توسعه تجاری استفاده شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری انزلی با اشاره به شخصیت های نامدار و ممتاز این شهر گفت: انزلی را به نام شهید نامجو و دیگر مشاهیر شهر می شناسند. .

وی با اشاره به تعامل سازنده مدیران دستگاه های اجرایی در انزلی افزود: توسعه و پیشرفت هر منطقه در گرو همدلی و همراهی مدیران است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم منتظر نتیجه زحمات دولت سیزدهم هستند گفت: آثار اقدامات دولت باید در بخشهای مختلف زندگی مردم ملموس باشد.

عباسی با بیان اینکه مدیریت تحول آفرین در استان باید بازتعریف شود، افزود: استفاده از ظرفیت های بنادر و کشتیرانی در انزلی و سایر بنادر گیلان ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت های بندری گیلان در روابط تجاری و اقتصادی افزود: افق روشنی در روابط اقتصادی و تجاری گیلان و ایران ترسیم شده است.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش های دشمن در ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی در صدد حمله به نظام اسلامی است که از تحرکات نظامی در منطقه تا تحریم های اقتصادی و فتنه های اخیر را در بر می گیرد. مثل این جنگ

عباسی با بیان اینکه اقتدار نظام برگرفته از اقتدار معنوی ولایت است، گفت: تلاش های دشمن علیه انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته نتیجه ای نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان افزود: هوشیاری مردم بصیر ایران فتنه های دشمن را خنثی کرد.