سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی پهلو گرفت

سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی پهلو گرفت

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر گیلان از پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی نظری با اشاره به پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: این سه کشتی با مجموع ۱۵ هزار تن روغن خوراکی همزمان در اسکله های بندرانزلی پهلوگیری و تخلیه شدند.

وی با اشاره به اینکه این کشتی ها دارای ظرفیت ۵۰۰۰ تنی بوده و از روسیه به بندرانزلی انتقال یافتند، افزود: روغن خوراکی دو کشتی از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و برای یک کشتی نیز به صورت حمل یکسره تخلیه و انتقال انجام گرفت.

نظری با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن مجتمع بندری انزلی ۱۶ هزار تن است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده ۴۰ هزار تن دیگر به ظرفیت نگهداری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی افزوده خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در سال جاری، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳۸۰ درصدی بوده ایم.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.isna.ir/news/1402043019238

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49848