سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در اقتصاد دریا محور

سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در اقتصاد دریا محور

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریامحور و امنیت غذایی تمرکز کرده ایم و حدود 10 تا 15 هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه بنیاد برکت امسال بر دو موضوع اقتصاد دریامحور و امنیت غذایی متمرکز است، اظهار داشت: 10 تا 15 هزار میلیارد تومان در این بخش ها سرمایه گذاری شده است.

محمد ترکمانه گفت: زنجیره آب، اقتصاد دریایی، آبزیان و شیلات و همچنین ایجاد زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش وسعت گلخانه ها را در سال جاری پیگیری خواهیم کرد زیرا این اقدامات می تواند در سال جاری توسعه یابد. یک راه کوچک

ترکمانه بیان کرد: در این بخش باید از فناوری های روز استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه هایی است که سود زیادی در آن وجود دارد و امسال نیز برنامه های خوبی در این زمینه تعریف کرده ایم.

وی در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و شرکت سداد داده ورزی، اظهار امیدواری کرد: اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال زایی در حوزه های مذکور رخ دهد. پایان این سال

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95798

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46912