زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین توسعه می‌یابد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برنامه های شاخص این اداره کل در سه بخش بندری و اقتصادی، فنی و مهندسی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع برای سال 1402 خبر داد که شامل زیرساخت های مجتمع بندری نگین است. و بهره برداری از پروژه موج شکن بندر کنگان. .

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر درباره برنامه های سال 1402 این اداره کل گفت: در واحد بندری و اقتصادی توسعه سامانه‌های عملیاتی بندری از جمله سامانه تردد کامیون‌ها و نظارت بر شرکت‌های تخلیه و بارگیری و تعمیم آن به سایر شرکت‌های کارگزاری حمل‌ونقل دریایی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مجتمع بندری ناگین (جاده، برق و آب) با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده. و درخواست های متعدد سرمایه گذاران به ویژه در دستور کار است.

وی بیان کرد: پیگیری لایروبی و نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر با هدف ایجاد شرایط ایمن برای تردد کشتی ها، انجام تعمیرات اساسی سقف انبارها در بندر بوشهر پس از 20 سال، حصارکشی بندر نگین. مجتمع، تلاش برای تهیه 2 دستگاه مکنده از طریق سرمایه گذاری. بخش خصوصی یکی از اولویت های استراتژیک تعیین شده برای 1402 است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در حوزه فنی و مهندسی پروژه احداث اسکله و عرشه بندر محمد عامری به طول 90 متر در راستای توسعه زیرساخت های حمل و نقل دریایی محمد عامری انجام شد. بندر پهلوگیری شناورهای 1000 تنی و همچنین افتتاح پروژه سال جدید بهره برداری از پروژه ساخت موج شکن طرح توسعه بندر کنگان برای پهلوگیری شناورهای 2500 تنی برای رفع مشکلات ساحل نشینان در حال انجام است. دستور جلسه.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در زمینه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع برای سال آینده از تمام ظرفیت های قانونی برای افزایش عملکرد، الکترونیکی سازی کلیه اسناد موجود در آرشیو اداره کل در استان بوشهر و بنادر تابعه استفاده شود. به منظور تسهیل دسترسی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: برای سال 1402 تداوم پیگیری ها برای تغییر وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی و افزایش همکاری و تعامل با شرکت های دانش بنیان در راستای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی و هم افزایی با دستگاه های اجرایی استان در راستای بهبود فرآیندهای غیر الکترونیکی، کاهش هزینه و زمان انجام امور با هدف رضایت بیشتر مردم از مدیریت مدیریت فاوا یکی از راهکارهای راهبردی است. اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال جدید. .

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/132036

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46588