دریادار ایرانی: اقتدار ایران در سواحل ‌به‌گونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری با ترس از کنار ما می‌گذرند

دریادار ایرانی اقتدار ایران در سواحل ‌به‌گونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری با ترس از کنار ما می‌گذرند

دریادار ایرانی اقتدار ایران در سواحل ‌به‌گونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری با ترس از کنار ما می‌گذرند

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز ما در سواحل طولانی کشور بگونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری، با ترس از کنار ما می‌گذرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، آیین تکریم فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این آیین با تبریک روز جانباز و روز پاسدار به همه پا‌سداران گفت‌: دشمنان می‌دانند در امتداد سواحل ایران اسلامی، شیرانی نشسته‌اند که در بیشه‌های رزم و جهاد ریشه دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز بحمدالله در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی دریایی ارتش از اقتدار بسیار بالایی برخورداریم، افزود: اقتدار امروز ما در سواحل طولانی کشور به‌گونه‌ای است که یگان‌های کشورهای استکباری، با ترس از کنار ما می‌گذرند.

بیشتر بخوانید

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش با وابسته نظامی هند دیدار کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن‌های نداجا تمام‌بومی شده‌اند/ اقتدار‌آفرینی ناوگروه هفتاد و پنجم ‌در پهنه آبی دنیا
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: حضور در آب‌های دور دست با واحدهای نظامی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است+ فیلم

دریادار ایرانی گفت: درخت تنومند نیروهای مسلح که با اقتدار، ایثار، ازخودگذشتگی و خون شهیدان والامقام آبیاری شده است، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله) در راستای امنیت آفرینی برای میهن اسلامیمان با قدرت به پیش می‌رود.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری پیش از این به عنوان فرمانده قرارگاه ناوگان مقدم جنوب نداجا فعالیت می‌کرد.