حضور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه حمل و نقل روسیه

حضور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه حمل و نقل روسیه

نمایشگاه بین المللی خدمات حمل و نقل و لجستیک روسیه «ترانس راشا» با حضور کشورهای فعال در حوزه حمل و نقل و لجستیک از جمله روسیه، چین، ایران، بلاروس، قزاقستان، هند و امارات متحده عربی به عنوان یک رویداد بزرگ بین المللی در زمینه حمل و نقل و تدارکات از 28 آوریل در مسکو برگزار می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات حمل و نقل و لجستیک، تجهیزات و فناوری های انبارداری با عنوان «ترانس راشا» از 28 تا 30 فروردین ماه سال جاری در مسکو، پایتخت روسیه برگزار می شود.

بیش از 400 شرکت از کشورهای روسیه، چین، ایران، بلاروس، قزاقستان، هند و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که فرصتی بی نظیر برای ایران برای افزایش تعاملات خود در قالب کریدور شمال-جنوب است.

جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت این نمایشگاه، غرفه ویژه ای را برای خود در نظر گرفته است که بر این اساس، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه چند شرکت ایرانی دیگر مرتبط با حوزه ترانزیت و لجستیک، غرفه ای را برای خود در نظر گرفته است. حضور فعال در غرفه ایران این نمایشگاه.

لازم به ذکر است 22 کشور از جمله چین، فنلاند، هند، هنگ کنگ، کره جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلیس، آمریکا، بلاروس، آذربایجان، ازبکستان، صربستان و … در قالب 430 شرکت حضور دارند. .

لازم به ذکر است نمایشگاه «ترانس راشا» از 12 بخش مختلف شامل خدمات لجستیک، حمل و نقل، جاده، ریلی، هوایی، دریایی، بنادر، پایانه ها، تجارت الکترونیک تشکیل شده است.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95604

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46098