جاده دسترسی به جزیره نگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جاده دسترسی به جزیره نگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از طرح‌های مهم زیرساختی بنادر استان، در زمان حاضر حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد شکیبی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی، اجرای جاده دسترسی مجتمع بندری نگین در چهار قطعه پیش بینی شده که تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰ متر از طول مسیر یک لایه آسفالت آن انجام شده و آسفالت چهار هزار و ۲۰۰ متر دیگر هم تا ۲ هفته آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: مهم‌ترین بخش این طرح اجرا، زیرسازی و شمع کوبی برای اجرای پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین است که انجام شده و سازه‌های موردنیاز تکمیل پل نیز در حال حمل و تخلیه هستند.

وی با بیان این‌که تیرهای اصلی پل منتقل و در محل کارگاه مستقر شده است، اضافه کرد: ۴۰۰ تن ورق برای انجام سایر قطعات پل خریداری شده و در محل کارگاه در حال ساخت است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مورد روشنایی جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین نیز گفت: نیمی از پایه‌های روشنایی ساخته شده و در حال انتقال به محل طرح است.

شکیبی‌نسب عنوان کرد: مجتمع بندری نگین پس از تکمیل جاده و همچنین بهره‌برداری از تأسیسات زیربنایی به صورت تمام و کمال آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر چندین سرمایه‌گذار توانمند داخلی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری نگین اعلام کرده‌اند که سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از حضور آن‌ها برای رونق بندر بوشهر ببریم.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع:https://www.mehrnews.com/news/5848773

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50040