تهیه بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری به عراق با محوریت بندرامیرآباد

تهیه بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری به عراق با محوریت بندرامیرآباد

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی از تهیه بسته پیشنهادی سرمایه گذاری به طرف عراقی با محوریت بندر امیرآباد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد؛ علی فخری معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از بندر امیرآباد بازدید و از توانمندی های راهبردی این بندر در حوزه سرمایه گذاری و منطقه ویژه بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در این نشست عملکرد بندر امیرآباد را در حوزه سرمایه گذاری مناسب ارزیابی کرد و گفت: در بندر جدیدی مانند امیرآباد که حاصل تلاش متخصصان ایرانی است. ، این حجم سرمایه گذاری کم است. مشابه است

معاون وزیر اقتصاد یکی از مزیت های ویژه بندر امیرآباد را نسل سوم بودن آن برشمرد و 1600 هکتار زمین کشاورزی با مزیت منطقه ویژه اقتصادی را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر دانست. داخلی و خارجی

رئیس کمیسیون مشترک ایران و عراق با بیان اینکه بندر امیرآباد بهترین نقطه اتصال بین کشورهای CIS و عراق است، از تهیه بسته سرمایه گذاری به طرف عراقی با محوریت بندر امیرآباد در آینده نزدیک خبر داد که بر اساس آن دو رویکرد تعریف شد که منجر به فعال سازی ظرفیت های راکد تولید و توسعه حمل و نقل ترانزیتی کشور و منطقه خواهد شد.

فکری به وجود صنایع تولیدی در حوزه های مختلف در بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود: رصد و بررسی چالش های پیش روی سرمایه گذاران و تسهیل و کمک همه جانبه به آنها می تواند افق روشنی را در افزایش جذب سرمایه گذار در بندر امیرآباد رقم بزند.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.irna.ir/news/85158201

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49236