به‌روزرسانی فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید سازمان بنادر و…

به‌روزرسانی فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید سازمان بنادر و…

 

یدالهی بنادر مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی از به روزرسانی فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید این سازمان خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین یدالهی، مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، در حاشیه نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران و فعالان حوزه صنعت نفت و پتروشیمی با رویکرد توسعه بازار در جمع خبرنگاران گفت: منشور سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی تدوین و خوشبختانه فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید سازمان به روزرسانی شد.

وی افزود: براساس این رویه عملا واگذاری‌ها به صورت شفاف از طریق سایت سازمان بنادر و دریانوردی، از طریق سایت سامانه ستاد و مزایده اعلان عمومی می‌شود و واگذاری‌ها پس از آن صورت می‌گیرد.

یدالهی با بیان اینکه فضا از نظر اقتصاد حاکم فضایی است که می‌توانیم برای بحث ترانزیت شدت و قدرت بیشتری داشته باشیم، عنوان کرد: طبیعتا کشورهای آسیای میانه می‌توانند به عنوان هم مبدا و هم مقصد کالاهای خاصی قرار گیرند. سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرکز تخلیه و بارگیری این اراده را دارد، همچنین مذاکرات خوبی را با کشورهای آسیای میانه داشتیم و فضاهایی را برای استفاده از این امکانات مد نظر قرار داده‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: از این جهت بررسی‌ها در حال انجام است و امیدوارم طی ماه آینده بتوانیم قراردادهایی را رونمایی کنیم، شاید مبدا انعقاد قرارداد یا مبادله تفاهم نامه‌ها روز حمل و نقل باشد؛ در این راستا اما عمدتا هدف ما در این مرحله جذب کالاهای ترانزیتی است.