بنادر جهان پس از کرونا حیات تازه‌ای یافته‌اند

بنادر جهان پس از کرونا حیات تازه‌ای یافته‌اند

از ابتدای سال 2023، بنادر جهان پس از اپیدمی کرونا جان تازه‌ای یافته و در حال تطبیق با شرایط آنلاین و روی آوردن به فناوری‌های پیشرفته هستند.

به گزارش سی نیوز به نقل از گروه بین الملل مانا; بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگران، بنادر خود را برای مقابله با طوفان‌های اقتصادی آماده می‌کنند. اگرچه بحران هایی مانند جنگ، تورم، نوسانات قیمت انرژی، افزایش قیمت کالاها و تجهیزات و خشکسالی چالش های جدیدی برای گسترش و توسعه بنادر خواهد بود.

در این گزارش با اشاره به اینکه بنادر باید برای رویارویی با چالش ها آماده باشند، تصریح شده است که از ابتدای سال 2023 بنادر جهان فعالانه به سمت انتقال انرژی سبز، جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای حرکت خواهند کرد. سرمایه گذاری در زیرساخت ها پروژه های عمرانی را اجرا می کنند.

به طور کلی مدیران و مسئولان بسیاری از بنادر دنیا حس رشد پیدا کرده اند و مسئولیت آنها برای استفاده از فرصت های پیش رو دوچندان شده است.

در این راستا استفاده از فناوری های دیجیتال به روز، استارت آپ ها، پهپادهای نظارتی و نظارتی و … مورد استقبال خوبی از سوی مسئولان قرار گرفته است.

در پایان این گزارش تاکید شده است که بنادر خود را برای عبور از طوفان های اقتصادی در سال 2023 آماده کرده اند و بیش از هر زمان دیگری به این نتیجه رسیده اند که مشارکت، همفکری و همکاری بین بنادر ضروری و ضروری است.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95886/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47307