استقرار 20 فروند شناور «رو رو» در جزیره کیش برای نوروز 1402

استقرار 20 فروند شناور «رو رو» در جزیره کیش برای نوروز 1402

مدیرعامل شرکت فرودگاه و بنادر کیش گفت: به منظور افزایش ظرفیت پذیرش مسافران در بنادر این جزیره تاکنون 20 دستگاه شناور مستقر شده است.
به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری دهم دریا؛ عزت الله محمدی بیان کرد: افزایش ظرفیت مسافر در بندر و فرودگاه از اولویت های این شرکت برای سفرهای نوروزی است و تاکنون از 30 دستگاه شناور 20 دستگاه در مسیرهای دریایی منتهی به این جزیره مستقر شده است.

وی افزود: بقیه کشتی ها تا آغاز فصل سفر در بندر مستقر هستند و امسال برای اولین بار سامانه نوبت دهی خودرو و مسافر در بندر جزیره کیش به آدرس www.ticket. kishports.com به منظور تسهیل در ورود و خروج مسافران از کشتی های مسافربری. و ماشین روشن می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و بنادر کیش با بیان اینکه طرح خدمات نوروزی شرکت های تابعه این شرکت از 4 اسفند لغایت 30 فروردین اجرا می شود، افزود: همچنین برای این ایام به طور میانگین 120 سورتی پرواز (60 پرواز ورودی و 60 پرواز) درخواست شده است. پروازهای خروجی). با همکاری شرکت های هواپیمایی انتظار می رود مقدمات لازم برای تاسیس آنها فراهم شده باشد.

محمدی گفت: بندر چارک و آفتاب مبادی ورودی مسافران دریایی به کیش هستند که 30 درصد در این زمینه نقش دارند. ظرفیت افزایش یافته است.

جزیره کیش همواره یکی از نقاط گردشگری کشور بوده است و همه ساله در ایام نوروز شاهد خیل عظیم مسافران از سراسر ایران است و با توجه به هوای گرم و مرطوب و همچنین معیارهای پذیرش مسافر، اقامت در آنجا یکی از شرایط لازم برای سفر به این جزیره است. یک جزیره است

در حال حاضر این جزیره با 30 نوع خدمات یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور است و چهارمین شهر پربازدید غرب آسیا محسوب می شود.

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.goftemandarya.com/1308

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44561