استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت برای جابجایی مسافران به کیش

استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت برای جابجایی مسافران به کیش

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش از آمادگی 17 امدادگر و استقرار 22 فروند لندینگ کرافت در ایام نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از اختاز سرامد، مهدی امامدادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 17 گروه آماده همکاری با این اداره در ایام نوروز سال 1402 در عملیات امداد و نجات هستند.

وی ادامه داد: این 17 دستیار امدادی طی امضای تفاهم نامه های مشترک بین اداره کل بنادر و دریانوردی کیش با 9 باشگاه غواصی و دریایی و هشت شناور دریایی و فراساحلی برای کمک به این اداره در عملیات امداد و نجات در مواقع بحرانی به امضا رسید.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش به آمادگی 100 درصدی سازمان های امداد و نجات جزیره در حوادث احتمالی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به همین منظور رزمایش مشترک جستجو، نجات و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی و آمادگی برگزار شد. هماهنگی در حوادث دریایی جزیره 12 نهاد از جمله سازمان منطقه آزاد، جمعیت هلال احمر، دریابانی فرماندهی نیروی انتظامی، نیروی دریایی سپاه و بندر جزیره شرکت کردند.

امامدادی از استقرار 22 فروند شناور لندکرافت (شورای خودرویی) خبر داد و افزود: 2 فروند قایق مسافری از شناورهای تفریحی جزیره با ظرفیت حدود 400 صندلی آماده شده است که در صورت نیاز در بندرهای کیش به چارک و آفتاب به مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: تعداد شناورهای مسافری با یک هزار و 140 صندلی از 2 فروند به 4 فروند افزایش یافته است.

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/109714

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45206