ابلاغ مجوز استخدام ۴۰۹ نفر در سازمان بنادر و دریانوردی

ابلاغ مجوز استخدام ۴۰۹ نفر در سازمان بنادر و دریانوردی

عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام 409 نفر در بنادر و دریانوردی صادر شد. سازمان دریانوردی.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بیک محمدلو با اعلام این خبر گفت: این اقدام پس از بررسی سند برنامه ریزی منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی و در راستای بند مقرر انجام شد. نیروی انسانی متخصص و موثر در این سازمان بر اساس ماموریت های محوله انجام شده است.

به گفته وی، در نامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به وزیر راه و شهرسازی، ضمن تاکید بر لزوم اعمال نظارت قانونی این سازمان بر کلیه مراحل جذب و جذب، استخدام پیمانی مجوز به تعداد (۳۰۹) نفر در مشاغل انحصاری سازمان بنادر و دریانوردی و مجوز استخدام نخبگان (بر اساس آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی و بر اساس بخشنامه «جذب و حفظ استعدادهای برتر و نخبه دستگاه های اجرایی”) به تعداد یکصد (100) نفر در قالب “طرح شهید موسی کلانتری” صادر شده است که از این میزان، فرآیند جذب 11 نفر از نخبگان در سال 1401 در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر افزود: نیروی انسانی متخصص، آگاه و مسئول با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت دریایی و تحقق اهداف سازمان بنادر و دریانوردی در دولت سیزدهم در حوزه دریا و بندر. در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی. می تواند نقشی بی بدیل داشته باشد.

بیک محمدلو خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به منظور تامین نیروی انسانی در مشاغل تخصصی، با دعوت از مسئولان تصمیم گیر کشور، بازدید میدانی از بنادر جهت مشاهده فعالیت های دریایی و بندری، برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و همچنین انجام مطالعات نیازسنجی، موفق به اخذ مجوز شد. جذب 309 شغل برای بنادر جنوب کشور انجام شده است که به زودی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و آگهی های منتشر شده به اطلاع عموم خواهد رسید و متقاضیان با شرکت در تست.

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/62154

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45228