آخرین اخبار
پربیننده ترین ها
کد خبر: ۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
شرکت Carnival آمریکا قصد دارد برای توسعه فعالیت‎های خود در چین ، دو برند از خطوط کشتیرانی تفریحی خود را تا سال 2017 روانه این کشور آسیایی کند.

شرکت کشتیرانی تفریحی Carnival آمریکا قصد دارد برای توسعه فعالیت‎های خود در چین ، دو برند از خطوط کشتیرانی خود را برای فعالیت در بازارهای روبه رشد کشتی‎های تفریحی و کروز در چین، تا سال 2017 روانه این کشور آسیایی کند.

 به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، برندهای Carnival Cruise Line و AIDA Cruises هر یک تا سال 2017 با یک فروند کشتی در بازار چین فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و به شرکت‎های Costa Cruises و Princess Cruises که هم اکنون در چین فعالیت می کنند، خواهند پیوست.

آرنولد دونالد، مدیرعامل کارنیوال، گفت:"خیلی خوشحالیم که دو برند دیگر نیز به ناوگان کشتی‎های تفریحی خود در چین اضافه می‎کنیم، این به معنی این است که چهار برند جهانی را در این بازار فعال کرده‎ایم. همچنین با این کار فرصتی فراهم می‎شود که برندهای گوناگونی را به میهمانان چینی خود که به دنبال تجربه عالی سفر هستند، ارائه دهیم."

وی افزود: "همچنان که راهبرد رشد چند-برندی خود را در بازار چین پیش می‎بریم، بر انتخاب و تنوع خدمات خود در این بازار تاکید می‎کنیم تا بتوانیم به این وسیله خود را با سلیقه‎های گوناگون مسافران چینی تطبیق دهیم."

برندهای کنونی کارنیوال در چین یعنی کاستا کروز و پرینسس کروز، در سال 2016 هر یک با معرفی یک فروند کشتی کروز جدید در بازار چین، به توسعه خود ادامه می‎دهند. به این ترتیب شرکت کارنیوال تنها شرکت کشتی‎های تفریحی و کروز در جهان خواهد بود که شش فروند کشتی در چین مستقر  کرده است.

توسعه ناوگان کشتی‎های تفریحی کارنیوال به شش فروند طی سال 2016 به معنی افزایش 58 درصدی ظرفیت این کشتیرانی در بازار چین در سال آینده  خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: