آخرین اخبار
پربیننده ترین ها
کد خبر: ۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
شرکت‎های برتر پایانه‎دار فعال در بندر شهید رجایی تا پایان سال ۹۵ انتخاب و معرفی می‎شوند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از اجرای طرحی به منظور ارزیابی وضعیت شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی و معرفی شرکت‎های برتر با توجه به شاخص مشتری مداری تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش مارین تایمز، اله‌مراد عفیفی‌پور در این رابطه اظهار داشت:با توجه به اهمیت مباحث مربوط به مشتری‌مداری در دنیای امروز صنعت حمل‌ونقل دریایی جهان و همچنین با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد فعالیت‌های عملیات تخلیه، بارگیری، انبارداری کالا و کانتینر در بندر شهید رجایی به شرکت‌های بخش خصوصی فعال واگذار شده، ضرورت مانیتورینگ و ارزیابی این شرکت ها از منظر مشتری‌مداری (CRM) بیش از پیش احساس می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکت‌های فعال در بندر شهید رجایی به صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی، رانندگان، شرکت‌های لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایت‌مندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.

عفیفی‌پور ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در  پنج شاخص کلی انجام می شود، افزود: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفاف‌سازی، ارایه آموزش‌ به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم‌ و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکت‌های ترمینال‌اپراتور بندر را ارزیابی می‌ کنند.

وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتری‌مداری معرفی و به آن‌ها لوح تقدیر اعطا‌ء می‌شود.

عفیفی‌پور در پایان ابراز امیداوری کرد، این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: